Serwis, outsourcing i operowanie infrastrukturą

Wykonujemy serwis, utrzymanie, eksploatację i zarządzenie infrastrukturą IT, telekomunikacyjną, energetyczną i bezpieczeństwa

Eksploatacja

  • Bieżące zarządzanie siecią oraz rekonfiguracja
  • Prowadzenie dokumentacji i utrzymanie systemu paszportyzacji
  • Regularne przeglądy i pomiary w ustalonym indywidualnie zakresie
  • Nadzór nad pracami prowadzonymi przez podmioty trzecie w obrębie sieci klienta
  • Wydawanie Warunków Technicznych na przebudowę kolizji oraz przeprowadzenie odbiorów
  • Prowadzenie magazynu materiałów i części zamiennych
  • Prowadzenie sprawozdawczości na rzecz UKE (dot. sieci telekom.)
  • Wymiana elementów podlegających zużyciu
  • Utrzymanie czystości i należytego stanu urządzeń
  • Wsparcie przy planowaniu rozbudowy, przygotowanie koncepcji i analiz

 

Serwis

  • Prowadzenie dedykowanego telefonu serwisowego czynnego 24/7
  • Identyfikacja usterek w gwarantowanym umową SLA czasie (oferujemy opcję dyżurów brygad serwisowych 24/7)
  • Przystąpienie do naprawy w gwarantowanym umową SLA czasie (oferujemy opcję dyżurów brygad serwisowych 24/7)
  • Utrzymanie magazynu materiałów niezbędnych do wykonania napraw
  • Reprezentowanie klienta przed ubezpieczycielami i uzyskanie odszkodowań za uszkodzenia.
  • Bezgotówkowe usuwanie awarii na podstawie polisy OC sprawcy.

 

Operowanie infrastrukturą

Specjalizujemy się w zarządzaniu, utrzymaniu i rozwijaniu sieci teleinformatycznych (sieci telekomunikacyjne miedziane i światłowodowe naziemne i podziemne, telekomunikacyjne urządzenia aktywne wraz z urządzeniami zasilającymi, radiowe stacje bazowe zrealizowane w różnych technologiach). Dla klientów z sektora samorządowego oferujemy usługę operatora infrastruktury telekomunikacyjnej. Jedna ze spółek Grupy Technitel – Infratel – posiada status przedsiębiorcy telekomunikacyjnego.